tisdag 8 april 2014

It's just a bad day not a bad life

FAN.
 
Verkligen blandade känslor idag. Har precis övningskört och det gick verkligen dåligt att hålla fokus idag. Ett steg framåt förra lektionen och två steg bakåt denna lektion. Fasen också, så mycket som jag sliter med teorin och ändå känns det som att jag aldrig kommer få det där jädra körkortet. När jag väl får det(för jag bara skaaaaa klara det..!!!!) kommer jag vara överlycklig och även börja nästa teori....
 
Ska jag vara ärlig så känns det verkligen svårt att kunna klara YKB men jag har bestämt mig för att jag ska klara det. Jag vill klara det. JAG SKA KLARA DET.
grr..när jag verkligen ger man fan på att nått ska gå så GÖR DE DET.
 
Sitter kvar på körskolan och nöter internet testerna nu tills bussen hem går. Då ska jag,Gunnar och Roffe tillbringa hela kvällen tillsammans♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar