måndag 7 april 2014

Veckoresume

Veckan är över och en ny spännande vecka att se fram emot. Har verkligen varit tungt för mig ett tag. Inte haft varken tid eller lust till att ha bloggen igång. Som vanligt när man är inne i en negativ spiral så känns bloggen okänd och löjlig. Man börjar fundera på om det ens är värt att ha kvar den, varför har jag den ens?

Men har arbetat med det negativa tankarna och efter helgen har det verkligen gett bra resultat. Vi alla får de där tankarna någon gång och det är så jobbigt att bara känna sig negativ och ännu mer slöare och ännu mer lat. Tillslut skäms man över sig själv. Men det finns lösningar!!!!

Men nu är det vändning på de tankarna och speciellt nu efter i helgen då vi hade den fenomenala föreläsaren Ola Wallström på besök i Umeå. Den bästa föreläsaren jag vet, han är en sån självförtroende boost så det finns inte! Lätt och rolig att lyssna på.
Man får så mycket tips och för er som inte var där så ligger jag ett steg före nu!

Tack alla ni som har varit med och gjort min helg fartfylld och energirik. Spontan filmkväll hos Isac, utgång i fredags med Natali, western träning i ridhuset (väldigt underhållande på bakisdagen), Ola Wallström Föreläsning och sist men värdefullast är träning av hästarna som gick kanon alla dagar!!!!!

Denna helg var fantastiskt rolig och jädrar vad fort den har gått. Tänkte dela med mig en hel del bilder. Så håll i er här kommer dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar