lördag 26 april 2014

Nelly.com

Gunnar är utsläppt för nån timme sen, vatten är fyllt i hans hage och höpåsar är dit släpade. Jag ska snart hoppa in i duschen om jag bara kan slita mig från internet snart hehe.

Åh sitter och kollar runt på lite sommar kläder, HUR HÄRLIGT ÄR DET INTE MED VÄRMEN? Insåg just att jag har ingen bikini som matchar. Då jag har så stor byst storlek så har jag faktiskt svårt att hitta riktigt bra bikinis där min bröst inte ramlar ut. Så jag badar ofta i en vanlig bh där jag vet att dom liksom stannar på kommando hehe.

Men sitter och kollar in lite nya bikins till ett helt okej pris på Nelly.. åh VILL HA!.

Idag är det en helt vanligt lugn lördag som gäller. Ska under helgen fara och hälsa på våran gamla travare vi sålde till Linnea i röbäck en gång i tiden för länge sedan. Han var hela 23 år gammal nu och fått någon skada så han skulle få somna in. Så vi ska fara och säga hejdå till gamle Nice Danny.

Imorgon är det inte vilken dag som helst, imorgon är det 3årstest i vännäs och självfallet ska vi dit och kika. 5 stycken 3 åringar ska visas upp och det ska bli så intressant att kika.
Minns ni när jag gjorde 3årstest 19 Maj förra året? Mitt allra första 3års test någonsin och Tornado skötte sig fint även om vi hade mer att ge. 
Vi hade bara ridit alldeles för lite och sedan hade han växt värk och visade inte sin bästa sida på hoppningen. Men det var en bra lärdom. Nu vet jag hur allt går till och åker dit imorgon för att lära mig ännu mer och kanske snappa upp någonting nytt? Ska heja på Emma Lyxzén som ska visa upp sin 3åring. Spännande!

En topp för 349kr från Nelly, hade passat perfekt till min vita jeans! Ni hittar den HÄR.

Ur fräään blus 249kr, ni hittar den HÄR.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Så himla snygga kläder! Speciellt den rosa :)

    SvaraRadera