söndag 27 april 2014

Kom med smarta tips nu!!




Från ingenstanns tappade jag lite blogglusten. Humöret har varit lite upp och ner och man gör förhastiga val. Ibland kan jag bara känna att jag inte fattar varför jag har blogg när jag alltid stressar igenom inläggen. Man är så beroende att berätta om sitt liv att man glömmer bort att leva sitt liv istället.. hehe inte så bra. Vilket resulterade i att det blev lite dålig uppdatering, men det är gsnska skönt att bara släppa bloggen för ett tag och bara leva istället och ingen vet vad jag gör på dagarna.

NÅGON SOM HAR ETT TIPS HUR MAN KOMMER IFRÅN ATT TAPPA LUSTEN FÖR BLOGGANDET?? :)

Imorgon börjar en ny vecka. Varje dag kl 10 publiceras saker som handlar bara om mig och mig och mig hihi. -selfievecka wohoooow eller lära-känna-mig veckan!! Hoppas ni uppskattar det jag kommer dela med mig!!!

Nu står natt vattenflaskan redo och jag är avklädd och beredd att börja dejtingen med kära john blund. KOM FORT IKVÄLL JOHN!!!! I NEED YOU RIGHT NOW! hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar