måndag 28 april 2014

#selfieveckanbörjarNU



Som jag nämnde lite förra veckan så ska den här veckan vara lite speciell och innehålla något som jag faktiskt aldrig gjort förut. Jag hoppas även för min egen del att jag ska få lära känna mig själv ännu bättre, vad jag verkligen tycker och tänker om saker och ting.  Hoppas också att ni kommer uppskatta det jag delar med mig!! :)


Orkar inte med såhär 50-100 snabba frågo
r, this or that... liksom vadå snabba? Det tar ju en evighet att läsa igenom dom och jag själv tycker verkligen man kan göra frågor på roligare sätt hehehe. Så jag gör mina egna frågor och har snott från lite olika sidor osv sånna här intressanta frågor som man faktiskt vill veta om folk. Vad min favorit smak på godis är, tror jag är totalt ointressant. Ska bli roligare att skriva blogg inlägg när jag nu faktiskt vet vad det är jag kan skriva i blogg inläggen och vad jag kan diskutera om. 

Nu today övningsköra mot stan för lite jobb på Advokatteamet och diskutera med några företag om jobb och självklart ridning med mina fina hästar. Det är flera tävlingar på g.

Så håll i hatten, kl 10 varje dag denna vecka kommer intressanta saker upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar