måndag 28 april 2014

En bild på mig + 10 sanningar, MÅNDAG

Vad börjar bättre än 10 helt ärliga positiva/negativa personliga sanningar om mig själv? 
Kom igen. Ni som inte lärt känna mig har en chans nu denna vecka!

- - - 

§ Jag hatar fötter
Det här är så konstig punkt i know, men det är verkligen sant!! Vet inte varför eller hur det började jag bara avskyr fötter, har alltid sockar på mig, avskyr att gå barfota inomhus såväl som utomhus. Målar väldigt sällan tå naglarna då jag bara tycker fötter är så konstiga och fula hahaha.

§ Musik får mig att försvinna till en plats dit jag vill
Musik kan verkligen påverkar mig SJUKT mycket och är väldigt beroende av det. Minst varje dag stoppar jag in lurarna och fokuserar mig på någonting jag vill klara. Oftast är det hiphop, disco, eller remix låtar som jag lyssnar på, cause that's my style! Men det beror alldeles på vilket humör jag är på för stunden.

§ Jag är en väldigt rolig människa, och klarar inte av att ha människor runt omkring mig som är för allvarliga eller som lätt blir arg hela tiden. Visst jag lyssnar absolut när folk har sina dåliga dagar, är ledsen eller så, och jag ställer upp för folk till 500%. Men folk som alltid är arga eller sura tycker jag bara drar ner ens egen glädje och energi tillslut. Jag gillar att vara med folk som är roliga, att skratta och skämta om perversa saker. Det är äkta jag.

§ Jag kan bli ledsen otroligt lätt, är väldigt känslig men otroligt kämpe till människa. Jag ger aldrig upp. Kan gå ner i värsta depressionen från ena dagen till den andra och blir sjukt ledsen på kort tid, även fast jag har vänner osv omkring mig så kan jag bli ledsen, känna mig övergiven och ensam för minsta lilla. Men när jag tar mig upp igen är jag starkare än innan. Tur att jag alltid söker mig till hästarna och dom gör mig glad varenda dag, varenda minut!

§ Jag har sjukt svårt för att bli kär, haft ett enda riktigt långt förhållande och blev sårad. Alla vill vi ha dom här snygga killarna som är svåra att få men jag blir ofta less när jag fått deras uppmärksamhet. Vet inte varför. Har sjuuuukt svårt att fastna för en person och verkligen börja få fjärilar i magen, att känna saknad för att man älskar någon osv. Men jag ser det som positivt blir på något sätt så mycket mera riktigt då det väl inträffar.

§ Har en sjuk rädsla. Är mörkrädd och måste alltid ringa någon när jag går själv ute i mörker eller när det bara är kolsvart i huset när man kommer hem från jobbet. Haha så sjukt rädd jag kan bli alltså. Men jag jobbar på det, försöker vara ute i mörker så mycket som jag kan och försöka övervinna den rädslan. I can do it!

§ Jag gilar att mysa med kyssar och kramar mer än att ha sex. Jag är verkligen en förhållande mys människa, på senaste år har jag märkt att jag är inte så mycket för att ha samlag ofta. Jag tycker mer om att mysa och krama om varandra hårt, bli kysst i pannan, bli kysst långsamt på läpparna, att prata med varandra om olika saker man varit med om och lära känna varann mer.

§ Jag är nöjd över min egna kropp. Det är en process jag gått igenom. Från början hatade jag den trots att många sa att den var fin. Men när man jämför sig med andra kommer man aldrig vara fin för alla har något som nån annan inte har själv så är det ju bara för vi alla är olika. Men nu har jag efter MÅNGA om och men börjat gilla den stenhårt! Så jag kör på den här:
"How to be happy step 1 = Stop comparing with others"
"How to be happy step 2 = look in the mirror every day and say "I am beautiful"

§ Den snyggaste killen jag vet på denna jord är Zac Efron!!!!!!!!! Please would u marry meeeee?!

§ Jag har aldrig satt min fot på ett riktigt gym och tränat seriöst. Min kropps muskler kommer 100% från ridningen. Rider flera hästar varje dag och tränar kroppen i flera timmar per dag hemma i stallet och det räcker för mig. Jag är så lat hihi så skulle nog inte kunna hitta motivation till att träna bara för att... i ridningen måste jag ju liksom släpa hö säckar osv för att de ska få mat. Det blir mera ett måste och då tränas jag samtidigt som jag gör en god gärning!!!!

Har ni några frågor eller något annat ni vill veta om mig är det bara att kommentera här eller skicka ett mail till Jenniferwassermann@hotmail.com  Tack å hej för mig! 

[X] Dag 1/7 är avklarad!



1 kommentar:

  1. Älskar såna här inlägg, riktigt kul! Ser fram emot att se vad resten av veckans inlägg är :)
    Sv; Det var ungefär så härligt som de såg ut! Kram

    SvaraRadera