tisdag 29 april 2014

Frågor och Svar ,TISDAG

Tisdagen inleder vi självklart med fler frågor ;)
-

§ Vem har haft mest betydelse i ditt liv? Det måste vara mina underbara hästar som jag alltid kan lägga huvudet mot och dela glädje, sorg och irritation med. Sedan min mamma som ställt upp så mycket som hon gör. Guldvärt.

§ Vad får dig att skratta? En riktigt rolig vän man kan dela allt med, eller perversa saker... damn i'm so pervers!!!!!! Ni som inte träffat mig förstår inte vad ni går miste om hahahaha.

§ Vilket ställe är ditt favoritställe i hela världen? Finns 2 ställen. När solen skiner och jag får sitta på hästryggen och bara galoppera fram och höra hur hovarna klockar i marken och att verkligen träna hårt inför en kommande tävling. Den andra stället är när man umgås med någon som man gillar, eller en bästa vän, och man myser i en soffa med godis och film eller nått. De är riktigt underbart.

§ Vem är din bästa vän? Vad gillar du hos han/hon? En bästa vän för MIG, är någon som ställer upp till 100%, ärlig som tusan, frågar hur man mår, man trivs att vara tillsammans både i vått och torrt, att man törs dela det mesta hur ont det än gör ibland om någonting är riktigt jobbigt.

Jag har en vän i hela världen som jag verkligen delar ALLT med, hon vet vad jag har för färg på mina trosor varje dag i princip. Hon vet hur man gör mig glad. Ringer henne stupiett. Att hon ens står ut med mig under alla dessa upp och nedgångar som jag kan ha så många gånger varje dag är GULDVÄRT. Hon heter Natali Dewall och vi lärde känna varandra i första gymnasiumet på Forslunda. 
Det som jag gillar speciellt med Natali är att vi har så roligt med varandra, vi släpper loss, fular oss som tusan och jag kan verkligen vara mig själv med henne.

§ Vilken är din favorit film?, och varför? Har en del favorit filmer. Gillar att kolla på sånt man inte har själv men sånt som man skulle vilja ha så man drömmer sig bort för någon timme. Så som det alltid är, eller hur? Har ni också känt att ni vill ha det som är i filmen? Oh yes, we all ben there. Älskar drama romantik, äventyr eller roliga filmer.

Så klart har jag svårt att välja bara en, men det är absolut någon utav följande:
* Dear John
* 17 Again
* The Lycky One
* Twilight


§ Vad är ditt största mål i livet JUST NU? Få ett jobb på heltid som jag trivs med, flytta hemifrån till egen lägenhet och sköta allt själv, ta lastbil körkortet och såsmåningom våga slutföra mitt mål att utbilda mig till polis och kanske hitta min dröm man som ska vara en Johan Falk hehe.

§ Hur spenderar du helt en vanlig lördag? Efter en lång dag när hästarna ridits så spenderas ja helst den tillsammans med en rolig vän, en cider i handen och hög musik! Me like!!
När det är tävlingshelger så spenderas en tidig lördags morgon på väg mot tävling och då spenderas hela dagen på tävling.

§ Har du några husdjur? Yesbox. Hos mamma står 4 hästar på gården och hos pappa har vi 3 hästar och en hund som heter Texas. :)

§ Hur har din uppväxt varit? Min uppväxt har nog varit lik många andras men när jag var liten så skildes min föräldrar rätt tidigt vilket självklart var väldigt jobbigt. Men annars så är den ganska normal iaf. Har alltid funnits hästar omkring mig. Fick min första egna ponny när jag var 4 år gammal.

§ Hur var du som barn och ungdom? Förjävligt rent utsagt, jag var nog snäll som barn men inte lika snäll som ungdom. Jag har alltid varit envis mot mina föräldrar. JAG HAR ALLTID RÄTT.. någon som känner igen det? Det är jag än idag fast nu är jag mer medveten om det. (envis alltså). 

§ Vilka ingår i din familj? Min mamma, hennes sambo och våra hästar. Min pappa hans sambo och deras djur + min halvlillebror Sebastian som är bäst i hela världen.

§ Har du haft en favoritlärare?, och varför just han/hon? Ja, det här är väldigt roligt. När jag gick i 4-6:an tror jag det måste ha varit, på Vännäsby skola, tyckte jag om min lärare väldigt mycket. Han var en ung kille som alltid hade fixat hår, lång, vältränad, och självklart snygg som tusan. Torbjörn hette han!!! Värsta gulliga björnen liksom. Minns allt som igår var ofta väldigt busig för att få hans uppmärksamhet. Hahah.

★ Har du något smeknamn? Ponnyfär och jenko är väl mina smeknamn.


Har ni några frågor eller något annat ni vill veta om mig så är det bara att kommentera här eller maila mig till jenniferwassermann@hotmail.com Tack åh hej!

[X] Dag 2/7 avklarad! 

Min pojkvän får stå för bild på sig idag!!!!!!!!!!!!!!!! (Bara så ni vet tänkte jag)


2 kommentarer:

  1. Du är verkligen världens bästa!!♥♥ Jag älskar dig så sjukt mycket min bästaste och finaste vän!♥ Dig står man inte ut med utan dig TRIVS man med!♥
    Du är bäst darling!♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puss & Kram på dig bästa du :) ♥♥♥

      Radera