måndag 5 maj 2014

Nya tag

Ursch så dåligt uppdaterat men oj så livet har lekt på! Blev en impulsresa till Sthlm några dagar och hjälpt min kära farfar att flytta. Det råkade bli mitt i selfie veckan utan internet där nere och allting. Missade typiskt nog en bra tävling för både Tornado och Gunnar samtidigt menmen. Nästa tävling, som är i Röbäcks Pay&Jump, hittar ni ju under fliken "Tävlingar 2014". 

Jag har även gått och blivit med jobb. Jädrar alltså! Mer taggad och glad tjej finns inte, ska verkligen ge järnet. Det här kan bli riktigt bra, för bra för att vara sant på långsiktigt sätt! Intervjun gick bra och kände mig tryggare i mig själv. Är tillbaka i industri världen!!

Börjar imorgon innan tuppen stigit upp och jobbar några timmar. Står ute och mockar stallet nu, kommit hen från Sthlm för en dag sedan och livet här hemma fortsätter med mina hjärtegull som står och väntar på mig i hagen nu. Finns inget finare än dom sötnosarna. #horsesisthebest

Allting blev lite kaos med selfie veckan som sagt men den fortsätter istället denna vecka från onsdag till fredag. Önskade även att min dator kunde bli frisk då det är lite pillrigt att sitta och skriva blogginlägg ifrån min mini ipad haha. Men det har ju fungerat hitintills så det får bara lov att gå. Vi hörs!

#hata #inte #gröna #crocs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar