lördag 17 maj 2014

Hejsan hoppsan, IM BACK!

Dagarna bara rusar fram utan att jag hinner hänga med... hur är det möjligt!??!!?!

Har iaf hunnit vara med två väldigt fina vänner som ställt upp nu i veckan då jag började jobbet mitt på natten/morgonen och behövde sovplats och skjuss. Tusen tack Robin och Jerry!!
Hade även en trevlig middag med Robins mamma och massa prat om livet när Robin var på bio med hans vänner. Det var så trevligt, tack så mycket och jag hoppas vi ses igen snart!

Sist men inte minst är halkbanan gjord och nu är prov tillfällena bokade och ska göra inom en månad. Tänker inte skriva ut exakt när då jag inte vill känna press på mig utan ni får istället märka när körkortet ligger i min hand eller när vi ses ute på någon färd. Håller på att kika på massa bilar.. det ständiga valet och kvalet ändras hela tiden men skulle iaf vilja ha en Audi, bmw, mercedes eller volvo. Svårt att välja när det finns så mycket fina bilar!!

Mina tankar inombords går upp och ner som vanligt men jag tror det kommer kännas så mycket bättre när jag fått det där jädra körkortet så att det blir lättare att få fast anställning osv. Då behöver inte allt kännas som en kniv mot strupen liksom.

Nu är det så sjukt fint väder, så jag ska ta och bege mig på en härlig ridtur. Imorgon är det tävling i Innertavle och hästarna ska gå alla möjliga klasser hehe. Återkommer med resultat imorgon, eller i övermorgon kväll om hur det gick. 

Vi hörs och ses, be happy everyone! Genom att bara le och titta sig själv i spegeln och säga "Ja är bra, jag är bäst" så kan man känna sig mycket mer nöjd med sig själv. Glöm inte det!!

Bilderna är ifrån då jag och Gunnar tävlade 1m i Innertavle för ca 1 år sen.
Bilderna är fotade utav Alice Odlander, hennes blogg hittar ni HÄÄR.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar