lördag 17 maj 2014

Intro, Filmen om Jennifer

Nu är lilla smyg filmen här, filmen som kommer visa lite om mig i verkligheten. Bara liksom ge sig in i mina vardagar lite här och var. Tror det kommer bli roligt. Jag gör allting själv och vet ni vad det roligaste utav allt är. Att jag är den som kommer titta mest på det, jag bara älskar att se mig själv och fundera hur jag kan utveckla mig själv som en bättre människa osv.

Inspirationen har jag fått av "Jag är Nellie" serien som är gjord utav ett samarbete mellan Perfect Day och Nellie Berntsson. 


Hoppas ni kommer tycka det blir intressant. Klippen är under redigering just nu så det kommer att ta ett par veckor att göra klart allt. Kommer komma i olika delar och avsnitt så håll utkik, när ni minst anar det ligger dom ute på min youtube kanal.


Kommentera eller skriva gärna till mig hur ni tycker intro filmen var!!! Behöver just DIN åsikt.
Massor med kramar från mig, Jennifer

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att se och följa! Keep up the good work!!

    SvaraRadera