torsdag 8 maj 2014

Klivit upp nu kring 4 tiden, gjort färdigt hästarna, hunnit bädda sängen och städat undan i rummet lite. Har gjort mig iordning och nu bär det utav mot jobbet. Börjar 1 timme tidigare idag och efter min arbetsdag idag så kommer jag att får jag boka upp mina egna tider. Hur skönt är inte det liksom?!! Får jobba exakt "hur mycket jag vill" inte helt fel det heller!

Jag tänkte försöka få ihop en liten film (väntar er ingenting.. min dator har svikit er förr! MORRMORRR..) tills på fredag iaf. Då ni kommer få följa med mig i 3 delar. Stallet, familjen och vänner. Bara en kul grej liksom tror det kommer blir intressant att följa vad mina dagar innehåller exakt. Men ni får ha lite överseende med att min dator och jag har lite realtionsproblem just nu ;) hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar