tisdag 20 maj 2014

Lilla uppkörningen

Idag har jag äntligen gjort lilla uppkörningen utan anmärkningar. SÅ SKÖNT! Man kan allt bara man vill och ger det lite tid.

Hästarna har fått lite vila då jag jobbar som en galning samtidigt som jag stannar uppe halva nätter för att plugga sönder till körkortet. Nu då forden är pajj blir det inga långväga tävlingar iaf så tävlandet läggs på hyllan ett tag sorligt, men sant tyvärr.

Nästa tävling var tanken till skellefteå för sveland cupen och allt men då jag inte har skjuss så går det inte tyvärr. Jag får träna stenhårt istället nu ett tag och hoppas på nån annan tävling istället.

Nu kör vi !! - kl 9 imorgon ska jag köra på körskolan för sista gången sedan börjar jag mitt fantastiska jobb kring 13 tiden och jobbar kväll, sååå skönt.

Vi hörs imorgon, håll tummarna för mig då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar