söndag 25 maj 2014

Nu kryper jag mig till sängs

Nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen med mig själv och min ipad och hålla tummarna för att jag kanske kan kolla på en film eller två om internet vill fungera. Min dator är ju bara att ge upp för den hänger sig emellan åt och då tappar jag lusten att se film tyvärr.

Hoppas ni har haft en trevlig dag, söndagar brukar vara så extremt lång tråkiga. Så jag hoppas ni har gjort eran söndag mer rolig än vanligt. 

Om en timme publiceras inlägget, missa inte det! Massor med kramar från mig till er alla! /JW
sor med kramar från mig till er alla! /JW

Bjuder på flera bilder från min ponnytid, ibland saknar man den helt klart även om storhäst är så mycket roligare och bättre men det var på ponny man kort och gott lärde sig rida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar