måndag 12 maj 2014

Vakna till liv på nytt

Att vara ordentligt nere och känna hur allt bara faller kan ibland vara bra, om det inte blir långvarigt. Man ser saker från nya perspektiv, man börjar tänka om och se livet, relationer, och andra saker från en annan mycket ljusare sida. Man hittar helt plötsligt nyckeln till problemet och vet hur man ska hantera det problemet nästa gång. Ganska skönt faktiskt, men när man sitter där och är ledsen för allting så känns det verkligen inte så. Framför allt så blir man glad för minsta lilla bra sak, - eller människa som skriver och visar att dom finns.

Saken jag känner försvårar för mig är att jag är inte som många andra tjejer/killar som ringer och grinar ut till någon eller berättar saker för någon. Inte ens för min mamma berättar jag allt. Utan jag håller det inom mig och försöker bearbeta det på så vis vilket är väldigt svårt. Nästintill omöjligt.

Måste tacka de fina människor som skriver och ringer mig, TACK det värmer! Coolt att över 3-400 är inne och läser och kollar varje dag trots att det hände noll på denna sida. Behövde lite space att tänka över vissa saker. Men ni peppar mig verkligen till att fortsätta satsa på den här bloggen och att fortsätta dela med mig utav mitt liv.

Förstår att många tänker "varför skriver man ens ut att man mår dåligt? uppmärksamhets bitch?" Men hur kul är det att läsa en blogg där det bara är glada miner hela tiden. Alla mår vi dåligt ibland och när man fastnar för en blogg så är det oftast för att man känner igen sig själv i det personen skriver. Inte sant?? Min blogg, mitt liv, jag delar med mig av det jag vill.

De är väl ingen nyhet att jag gillar hiphop, här har ni två STÖRT SKÖNA låtar som stämmer så bra. Snygga är dom också!! GE MIG.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar