fredag 26 februari 2010

Fredag, den såkallade packanings dagen!

Hejsanhoppsan, nu är hippotävlingen nära och jag kan verkligen känna att min nervositet börjar ta över min kropp! Måste börjar läsa Bäst till häst igen. Känner verkligen att min nervositet gör till stort besvär på tävling. Den ställer ju till allting!. jaja
Har bestämt att sluta skriva om Ulla (eftersom att hon inte är igång och dessutom väntar föl) och om Lissan som vilar och bara tar promenader än så länge. Eftersom att Lissan har spänningar i bakpartiet.
_________________________
Dudde: Joggades och jobbade med formen idag! Gick ganska bra, måste longera han lite mer!
Animo: Red igenom han ett pass bara i 20min för att se att allting fungerade och han gick verkligen super fint. Min älskade gubbe! Vill verkligen inte sälja dig!!!!!!!!!!!!
Mazing: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar