lördag 3 april 2010

LÖRDAG - ?

Jag och Linna redpå ridbanan idag. vi fixade mycket med hästarna så att dom skulle vara snygga då vi red idag så vi flätade svansarna och allting! :) Härligt väder var det ute också!
TOPPEN! längtar tills sommaren så sjukt mycket, jag ska önska mig en moppe i sommar!
Laddar uppe filmer ikväll på när jag och Linna red idag så ni får se! :)
______________
Dudde: Tömkörde Dudde idag och vi gjorde små hinder så att han skulle få lära sig vara lugn äve om han hoppar. Han var verkligen fin idag! Tömkörde exakt 1 timme.
Animo: Tränade Animo lika dan övning som Mazing fick göra och han var riktigt riktigt fin idag gubben min! Klarade everyting galant!! Åh vad jag önskade att han bara var en lite större häst. Är så glad varje sekund längre jag får ha kvar dig. Vi måste verkligen hitta en bra köpare!
Mazing: Sa till Linna att hon skulle rida mazing väldigt mycket bestämade saker för MAzing börjar känna av våren nu och då brukar hon bli rätt så väldigt pigg när man en dag ska ta ut henne och rida. Ni vet tanter nu för tiden ;) hehe. Nej men iaf så gick det väldigt bra. Har en video på vad vi exakt gjorde som jag laddar u ikv. KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar