söndag 4 april 2010

SO+städning+BUSTERTRÄNING!

Busterträning, lite so och städning av hela huset har gjorts idag!!! Inte så mycket annat att berätta om :) Jo, en sak som jag måste säga. Jag hoppas ändå på at Lissan ska få komma tillbaka påtävlingsbanorna nu då jag har sett gamla filmer på tävling i somras som bevisar hur lugn hon faktiskt kan vara! :)

_________________________
Dudde: Hade Busterträning ikväll och kluriga,svåra uppfigter som vanligt gedde han oss. Dudde var faktiskt riktgit duktig ikväll. Vi tränade att hoppa snea hinder och hoppa på böjt spår. Mot slutet gjorde han det som en bana på 10-12hinder som vanligt! :) Jag har lite svårt med att hitta den rätt sittsen jag ska ha på Dudde än så vi håller på att ändra min sitts lite hit och dit.
Men jag trivs faktiskt mycket bra med Busters träningar!!!
Animo: Hade 2 platser på Buster så även Animo fick jag träna. Han blev så rätt trött eftersom att pälsen håller på att växa ut dels sedan så löshoppade vi ju igår och då blev det rätt så många hopp så han blev ganska trött i kroppen och sedan ikv så får han ännu ett till pass så imorgon ska han verkligen få jogga lös alla slaggprodokuter ur kroppen! :)
Mazing: Hon vilade för Linna hade ingen skjuss till stallet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar