onsdag 14 april 2010

BACK ON TRACK! så passa er...

tjohej! Jag och Linna tog as snygga bilder idag och både vi red super bra och hästarna gick underbart idag. ALLT var helt enkelt toppen!!!!! Linna ska skicka bilderna via mail men jag har inte fått dom. Dom dyker upp i det här inlägget när jag fått dom så håll utkik!!!! :)
kramkramJW
_________________
Dudde: VILADE
Animo: Gick super bra idag! Pigg&gla som vanligt. Vi red först på ridbanana och hoppade och sedan red vi runt dalsjö. Vi hoppade övningen vi gjorde sist bara för att kolla att den fungerade och det gjorde den! Satan så bra koll vi har fått på hästarna nu! All den tid vi har lagt ner på all lydnad har nu landat i hjärnan på dom ;) Så nu är hästarna riktigt riktigt fina! Tyvärr tappade Animo en sko påväg hem. Men det är ju sko dags så vad säger man? Jag är så glad varje dag jag får ha kvar dig lilla Animo! :)
Mazing: Linna red mazing först några språng på ridbanan sedan red vi ut runt dalsjö och galopperade. Vi jobbade allting i galopp ruint daljsö sedan travade vi på hela asfaltsvägen dit sedan hem skrittade vi eftersom att Animo tappade skon. Mazing gick super bra!! Nu känns det som att hon börjar komma i riktigt fin form för nu rider Linna jätte bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar