tisdag 6 juli 2010

blablabla rubrik?!?!? ...

Hejsanhoppsan. Ett rätt så snabbt inlägg idag för jag är super trött efter en hel dag på stan. Steg upp mycket tidigt och följde med morsan på jobbet och gjorde bort städjobbet sedan gick jag på stan med några polare. SJUKT GALET KUL!(L) Sen väntade jag med tim tills han åkt bussen hem sen åkte jag själv hem, käkade pannkaka,gick ut och skrittade lissan.
___________________
Dudde: Vilar idag eftersom att han bara har 3 skor.
Ulla: Hon tar hand om fölet tills vidare :)
Mazing: Linna var här idag och skrittade tillsammans med mig och Lissan. Mazing var pigg och glad som vanligt!! :)
Lissan: Skrittades runt byn en bra bit för att bara få komma ut och skritta lite. Hon var förvånat nog jäkligt lugn idag!!! Jag tappade nästan hakan, lillgumman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar