onsdag 7 juli 2010

OLYDIGAonsdag - PROBLEM är till för att lösas!

TJOHEJ! Ni måste komentera mera för det är skit tråkigt att blogga då ingen komenterar och det känns som att jag bloggar för datorn ungefär. Skit piss tråkigt verkligen!
Benen och armarna ville ingenting idag känndes det verkligen som! Är ganska slut av nånting..men jag vet inte vad!! Nånting igår gjorde att jag är helt slut idag. Vem vet vad jag gjorde när jag sov igårkväll?????? hm.. Så därför fick det bli OLYDIGAonsdag idag, även om det vart en lyckad dag på sommarlovet! :) Har ridit Lissan idag. Ikväll kanske det blir bio eller så blir det imorgon istället.. Ikväll blir det nog en lugn hemmakväll hemma hos pappa och imorgon blir det stan. Vi får väl se ha det bra alla läsare!!
ByTheWay, Mamma hade tänkt att filma fölet någon liten snutt och försöka få ut på hemsidan idag eller imorn kanske! Så håll utkik på http://strandgarden.dinstudio.se/ :)
______________________________
Dudde: Vilade, för mamma hann inte få på alla skor på Dudde innan kjella kom hem och då skulle dom ut och göra hö-skörden! Så han fick chilla lite i hagen. Nog för det egentligen inte gör så mycket eftersom att dom går så pass mycket fram och tillbaka,nått race ibland och sådär.
Ulla: -- (betyder lika dant som förra gången, tar hand om det kaxxiga fölet)
Mazing: Linna skrittade till överboda,körde några språng och kollade att Mazing lyssnade på henne vilket hon faktiskt gjorde bra den här gången. Hon fick prova köra utan martingal idag för att få känna hur mazing känns när hon drar upp huvudet och vad hon ska göra åt det. Lite problem blev det men problem är till för att lösas! Mot slutet gick mazing underbart bra!
Lissan: Skrittades till överboda banan och tillbaka, fick in 1 jätte lugn travstrecka på vägen till ridbanan. Hon kan vara lugn men få stunder är det man upplever sånna här lyckliga och glada dagar i Lissans liv!

KOMENTERA MERA ALLA BLOGGLÄSARE!

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Jag längtar tills vi kommer upp och jag får rida!!! :)

    /ÅSA

    SvaraRadera