torsdag 8 juli 2010

vilken underbart härligt dag!

Sov hos pappa för att han fyllde år så jag firade honom litegrann. Vaknade upp hemma hos han och körde moppen hem hit. Då har jag ridit Dudde sen skrittat Lissan runt byn 3 varv, nu blir det att göra sig iordning för stan och va me massa grymma polare! Ha en bra dag!
_____________________________
Dudde: Fick på alla 4 skorna idag så att nu kunde jag rida honom, travade/galopperade till överboda. Galopperade i typ 20min(10min i varjevarv) för att hitta rythmen och skillnaden mellan tävlingsgalopp och normalgalopp och samlad galopp. Sen avlsutade jag med ett språng på en bred & hög oxer på överbodaridbanan, ett hinder på banan som både jag och Dudde älskar! Sen travade jag av honom och skrittade hemmåt. UnderbaraDudde!
Ulla: --
Mazing: Linna...rida??
Lissan: Skrittades runt byn 3 varv och hon var ganska pigg idag!!

1 kommentar:

  1. Jag tror vi ska ta och tömköra Lissan lite, det fungerade så bra förra gången vi satte igång henne så jag tror att det kan vara en bra grej. /Kram Ma

    SvaraRadera