fredag 9 juli 2010

FREEEEEDAG!!

Hej, har inte så mycket att säga för idag har jag sovit till kl 12 legat och lyssnat musik till klockan ungefär en halvtimme senare. Sen städade jag rummet för det var inte gjort på länge sen gick jag ut och red Lissan sen var klockan redan vid 3-4tiden. Sedan duschade jag och körde och köpte lite godis vid statiol. Sen har det inte hänt nå mer! :) Så en video på Lissan då hon gick rätt så bra i vännäs tycker jag att ni ska få kollar på!!! OBS: Länken ligger längst ner! :)
__________________
Dudde: Vilade idag eftersom att jag körde ett ordentligt pass igår,så att han får ta igen sig i musklerna. För faktiskt så blir musklerna starkare och större när dom vilar.
Lissan: Skrittade lissan en tur först efter asfaltsvägen sedan upp på en grusväg sen ner på åkern så att jag kom upp bakom stallet. Skrittade barbacka idag och hon hade GRYMT mycket med energi.
Mazing: Linna var inte och red mazing idag så hon vilade :)
Ulla: --

http://www.youtube.com/watch?v=KlKmfBalsN8&feature=related - LA felfrigrund/4felomhopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar