torsdag 12 augusti 2010

BILDBOMB!

HEJHEJ ALLIHOPA! Så var man igång igen med bloggandet och nu kör vi på för fullt frammåt. Orkar inte berätta alla detaljer om vad vi gjort på semestern! Men kan bara säga att jag har varit i piteåhavsbad med pappa,bott i stan ca3-4dagar och hjälpt erika på harrys lite :),bott uppe i malå och hjälpt mami&kjella att plocka ner det sista från ridhuset,kommit hem och hunnit vara lite me några polare!! :) Så nu ska jag köra på ordentligt och rida varje dag och hinna med bloggen också varje dag hade jag tänkt! :) Dudde,Mazing,Lissan och Ulla ska sättas igång ordentligt. Planen är att om 3-2veckor ska dudde hoppa på stöcke tävlingen med målet att komma 0/0 runt banan och att det ska kännas bra och bjudande! :)
Det här inlägget kommer innehålla mycket bilder i så var bredd på ett bildbombs inlägg!
___________________________
Ulla: ska börja skrittas barbacka idag eller imorgon i hagen tsm med fölet.
Dudde: Skrittades igår. Ska skrittas 45-60min idag också.
Jobbade redan igår rätt så mycket med formen och att se till att han kmr ihåg det vi lärt oss av pia lektionerna och gud så super han jobbade på! Ska försöka jobba på lika dant jobb lite grann idag. När jag jobbar formen jobbar jag bara aktivt några minuter så att man inte kör på för fullt alldeles för fort. Ska ridas på asfaltvägen,grusvägen och sedan skrittas i en bake som lutar mkt uppåt sedan jobba på åkern på mjukt underlag.
Lissan: Skrittades igår. Ska skrittas 60min idag också.
Mazing: Skrittades igår. Ska skrittas 60min idag också.


BILDER FRÅN IDAG MED BILDTEXT! Red lissan på åkern med en specialgjord med stidgbyglar. Benlindor bak,skyddfram.

Fölet i hagen, varning för mega mycket myyys!! :)

FÖRE jag hade fixat till hovarna på alla. Ej ny skodd eller nått.
EFTER!! Nyskodd,borstade,tvättade. SUPER RENA & FINA!
Mazing&Linna skrittade i vattnet i solskenet, underbart vacker bild!
Jag&Dudde, + specialgjorden med stigbyglarna,Söta dudde! :)

PUSSHEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar