fredag 13 augusti 2010

FILMKVÄLL I STALLET :)

Hallojsan alla goa underbara DÖDA läsare.
Nu sitter jag och linna här och käkar makaroner och majs! :) Vi har ridit och städat ORDENTLIGT i hela sadelkammaren idag och det var så grymt bra. Tror aldrig jag städad så där mycket i stallet nånting. Nu är det bara själva stallgången och det kvar men det går snabbt! :)
_______________________
Ulla: Skrittades och travades i hagen samtidigt som fölungen sprang brevid! Tog inge galopp eftersom att det är första gången ulla rids dock så reds hon in i det sista så sååå dålig i form är hon verkligen inte. Ulla var faktiskt helt cool lugn mot var jag trodde hon skulle va. Hon brydde sig inte om vart fölet var nångång, inte ens en blick för att kolla vart lilla lillprinsen tog vägen? BRA JOBBAT ULLABULLA! :)
Dudde: Skrittades en runda ner till åkern sedan travade jag lite i varje varv där och han gick underbart. Lyssnade väldigt fint och kändes inte stel eller nånting. Skrittade sedan hem och sadlade av lillkillen och släppte ut han i hagen :)
Lissan: Skrittades i 3tim tillsamans med mazing. Hon var lugn idag gumman!
Mazing: Skrittades i 3tim tillsamans med Lissan och faktiskt så upptäckte vi en ny väg idag! Vi provade en väg som pernilla tipsade om och den var super!!
BILDER FRÅN IDAG!
Lissan<--->Linna&Mazing! Vi hittade nya vägar idag, SUPER BRA SANDRIDVÄGAR!!
FILMKVÄLL. Efter att vi ridit Dudde och Mazing på åkern hade vi filmkväll i stallet och såg Extrem movie! Så satans rolig och bra! Det ser inte så mysigt ut på bilden men vi hade ställt 2 solstolar bredvid varandra och satt filtar att sitta på,sedan hade vi ställt en myslampa mitt i stallet som lyste upp tillräckligt! Dudde,Mazing och tess fick hålla oss sällskap! Sedan hade vi popcorn och satt och kika på min mob. hihi

ETT SUPER BRA FILM TIPS TILL ALLA NI SOM SKA SE NÅGON FILM!

>Extrem movie<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar