söndag 22 augusti 2010

L som i L-ördag...&..D som i Dyr-dag!

Tjingelin!!!!
_____________________________
Ulla: Vi fick faktiskt tillkalla veterinär sent ikväll för att ulla åt lite för fort och satte torr SPORT GROV 125 som fastnade i strupen, vi spolade rent henne men allting gick super bra! Nu hoppas vi att hon blir bra snart igen. Hon hostar fortfarande men ingenting kommer utrinnandes genom näsan iaf. Därför kmr hon inte ridas under dom 2-3 pencilinkurensdagarna! :)
Dudde: Hopptävlade idag ju! 1 klass - LC+5(85cm) - c-ponny -
Gick riktigt godkännt faktiskt, jag tror aldrig i hela mitt liv jag varit så nervös för att göra fel som jag var idag. Kommer nog förmodligen kännas bättre imorgon får vi väl hoppas! :) Ingen filmade så ingen film kan jag heller lägga in synd nog. Ritten saknade rythm i galoppen annars var den riktigt bra. Dudde var lugn i sig själv bara jag som vart så nervös att tempot gick dubbelt så snabbt som var det skulle..men Dudde fixade det sig bra! 1 pet på 3:dje hindret tror jag. No big deal :) NÅGON SOM HAR FOTAT????
Lissan: Skrittades inte idag p.g.a tidsbrist.
Mazing: Hade tänkt rida henne men det vart så sent med veterinär besöket så hon fick vila idag. Pussgumman miiiiiin!

1 kommentar: