söndag 22 augusti 2010

Stöcke Hopptävling--> SKOLA IMORNGON

Hopptävlade idag och det gick inte lika bra som igår men måste berömma min super ponny som jobbat på så super bra hela helgen trotts inga träning elller nånting. Bara vila :)
Han kändes så himmla lugn på framhoppningen;) Sedan när vi kom in på banan kännde jag mig så nervös att jag ändrade min ridning vilket gjorde att jag hade alldelles för mycket skänkel vilket gjorde att Dudde vart osäker vilket gjorde i sin tur att han blev mycket mycket piggare och sprang på framåt lite mer. 1 bom plockade han resten av hinderna vart han otroligt fin på!! Underbaraponny.
__________________________
Ulla: Skrittas inte nu eftersom hon har lugninflamation.
Dudde: Tävlades och det gick super! Dock 1 rivning men det räknades
Lissan: Skrittades 40min.
Mazing: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar