fredag 27 augusti 2010

snutar kan skita på sig!

ajabaja,.. igår mötte jag och några kompisar på farsan blå i stan och blev stoppade..skulle egentligen böta lite cash men hade tur ;) Varför jag inte har skrivit på länge är för att datorn hemma har gått sönder och skolan har ju börjat nu så jag har verkligen inte lika mycket tid som förut. Dessutom vill inte mammas dator känna igen min mobilenhet så det går ej att publicera bilder heller! Tog jätte mycket bilder idag och super fina men håll utikik på detta inlägg senare så kommer bilderna när den vanliga datorn börjar fungera igen!! Ikväll ska jag ta det lugnt kanske vara med isac och amanda och fara och grilla. Har ridit Lissan och Dudde och båda gick mycket bra. Pigg och glada hästar!
____________
Ulla: Stod idag för hon hostade lite, vågar inte överanstränga henne då hon är lite hostig efter foderstrupsförstoppningen. Men det kmr bli bra snart eftersom att hon får medicin för det.
Dudde: Reds i skogen barbacka och galopperade upp för sandtaget och jobbades där. Gick SUPER!! åh, varför ska allting gå så bra när man ska sälja dom underbara älsklingarna?!?!?!!?
Jag försöker att inte tänka på säljningen för jag kommer verkligen sakna Dudde.
tillbax till idag iaf, och han gick super lugnt, kunde galopperade på nästan helt långa tyglar
Lissan: Skrittades genom skogen och uta på asfalts vägen sedan hem. Typ 30min. Gick lungt och var mycket busig!.
Mazing: Linna är och provrider någon häst i kramfors eller vart det nu blev så därför vilar mazing i helgen. :) Kanske att jag kommer hopppa in och rida igenom henne lite men vi får se.

BILDER FRÅN IDAG
bilderna kommer då datan börjat fungera så HÅLL UTKIK!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar