torsdag 18 november 2010

0NZD4G

H3jzan!
Idag så var jag ledig från skolan eftersom att jag skulle till tandläkaren och tänka sig att vi faktiskt kom rätt dag till tandläkaren vecka också! TOM rätt idag!! Eftersom jag hade åkt hemmåt bytte jag om till ridkläder och gick ut och red och Cheyenne och Hurran skötte sig super!!
__________
Hurran: Hon blev riktigt slut idag, jobbade bara med vänster galoppen och flytta undan hela ridturen. Dom ända 2 problemen som hon har och gissa om hon blev trött!!! :) TAGGA TÄVLINGS SÄSONGEN 20111!!!!!!! Har börjat planera vilka tävlingar jag ska på och det här året kommer blir ett riktgit intressant år! Min Hurricane är finast..
Cheyenne: Följde Hurran på släp och hon skött sig galant!
Ulla: Mamma fick lust att rida och travade runt hela dalsjö.
Filmade då mamma red Ulla litegrann:

1 kommentar:

  1. Men VA???? Har du filmat mig?? Din lilla lurigfax.... Jag ska alltid rida efter dig hädanefter ;))
    Men jag kan säga att ridturen var härlig och Ulla skötte sig galant.. Vilken fin häst det är... sååå rolig att rida.. :)))

    SvaraRadera