tisdag 16 november 2010

tiiepTISDAG

Tja, idag var det hoppträning som gick sådär. Hurran har ju totalt inga ryggmuskler och väldigt lite bakmuskler. Trodde faktiskt hon hade mer än vad hon egentligen hade.. Men vi jobbade och jobbade med att flytta ut baken och mot slutet gick det bättre. Hoppade oxrar och räcken på 120höjd utan problem i slutet bara just för mitt självförtroeénde. Hurran e great!!
_____________
Hurran: Hoppträning för Buster, yes då var det träning igen och det roligaste är att både min dressyrtränare Pia och hopptränaren Buster brukar tycka att vi gör framsteg varje lektion. Otroligt kul att höra eftersom att jag kämpar som fan med Hurran! :) Hoppträningen ikväll kunde ha gått bättre men hon hoppar fint. Det ända jag inte va nöjd över va i början då vi skulle flytta undan baken, öppna och sluta kort och gott. En träningstävling till helgen på hemma klubben och jag hade tänk att hoppa LB och LB+5 men det finns bara LC LB så det för blir det.
Önska mig lycka till? :D jag är otroligt peppad inför Tävlingsäsongen 2011!!!!!!!!!!!! :)
Ulla: Joggade henne några varv runt byn och hon gick great!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar