fredag 19 november 2010

FRÅGESTUND HJÄLP!!

Hejsanhoppsanfallerallera! Jag behöver allas hjälp nu!! :D
Det är så här att jag tänker köpa ett tävlings schabrak och mössa till Hurricane och jag vill ha alla tips jag kan få! Har jätte svårt att välja vilket jag ska köpa?? Gå in på sidan "HJÄLPPP"
Sedan komenterar ni det här inlägget och skriver siffran ni tycker är snyggast!
Jag tycker verkligen alla schabrak ser lika snygg ut och alla kommer ju passa på Hurran men alla tillsammans har jag ju inte råd med, så jag måste välja ut nån eller några= SVÅRT!

Kvällen tillbringades mest ute i mörket på ullas varma rygg, Skönt och mysigt!
Jag och Mamma red alltså ut och tog dalsjörundan eftersom att det är den enda rundan som är helt upplyst. Jag är så stolt över mig själv som verkligen tagit tag i ridningen och alla går så bra.
Jag sattsar med än någonsinn på denna sport nu och längtar till tävlings säsongen eftersom att det ska bli kul att få se vad jag kommer kunna göra av vad jag lärt mig och förbättrat mig under detta år!! :)
___________
Ulla: Galopperade ulla barbacka runt hela daljsö, och vet ni vad! Hon var inte ens anfådd nånting. Måste börja rida runt där 2varv för att dom ska få upp flåset. Helt otroligt vad bra kondition dom har fått och vad snabbt all träning har gett resultat. Super kul verkligen!
Hurran: Mamma red Hurran och det gick nog hyvsat bra! Hon slänger lite med skallen när mamma rider henne men men. det var mysigt!


BILDER JAG HAR REDIGERAT PÅ EN BILD PROGRAM PÅ DATORN!



älskar varje sekund med dig Apple Hurricane, tagga tävlings säsongen 2011!

3 kommentarer:

  1. Vilken lyckost du är som har en morsa som kan hjälpa dig med konditionsridningen... min skulle aldrig göra det

    SvaraRadera
  2. 2a eller sista :)Inte det ljusa iaf, tycker jag x)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska köpa ett rött schabrak till henne... passar så bra på en vit häst

    SvaraRadera