söndag 21 november 2010

Klubbistävling gick SUPER! :)

Hejsan hoppsan ja ni ser ju rubriken..tävling gick verkligen super bra och Hurricane börjar verkligen kännas klockren. Underbar häst! Tänk om alla kunde få känna känslan jag får varje gång jag får vara med Hurricane. Underbart är ordet!
Det ända jag sökte när jag hade slutat tävla Mazing var en Mazing nr 2 och Hurran är så lik Mazing som det bara går att gå!
Jag är den lyckligaste på hela jorden som får tävla och träna Hurran! Tyvärr måste hon sedan säljas vidare då jag växer ur henne men vi har ju nått/några år på oss att komma någon vart.
Målet med Hurran är att jag ska debutera MSV med henne och självklart är målen att ta många rosetter! ;) Men bra runder är vad jag ska få dom första tävlingarna 2011! :)

Förresten tror jag att jag har tänkt att testa och se om Hurricane passar i rött schabrak!! :)
Tack så hemskt mycket för alla komentarerna! Bara det att jag är så tråkigt färgperson för jag älskar svart och marin blått! hihi

FILM FRÅN KLASS 2 PÅ TRÄNINGSTÄVLINGEN
http://www.youtube.com/watch?v=j7JNOwLx5gI
______________________
Ulla: Red Ulla när jag kom hem från träningstävlingen med Hurran, red hon några varv runt byn och hon var galet pigg så därför jobbade jag mycket flytta undan så hon skulle få något att göra. Red henne barbacka och jag klarar faktiskt av henne ändå, jag är måttligt stolt för hon är ingen liten stor häst! :D finis gummman!
Hurran: Tävlade 2 klasser, 90 och 1m (alltså LC, LB)
Första klassen gick väldigt konstigt, Hon kom nära på 1,2,3 och liksom jag kände verkligen att det gick inte att påverka de heller för skulle det ha gått skulle det inte ha hänt på 2 och 3!
Men resten av hindrena på den banan gick faktiskt bra :) Laddar upp en film på denna runda eftersom att den andra inte gick att ladda upp för den har nå fel format så den finns på youtube.
Andra klassen gick så bra som det bara gick! Jag är verkligen as nöjd, för hon lyssnade fram och tillbaka och hon hoppade med ryggen för det mesta och hon gjorde så as fina språng och jag är jätte nöjd för nu känns det toppen bra inför tävlings säsongen 2011! UNDERBART!

DEN FÖRSTA KLASSEN-FILMEN ÄR HÄR NEDANFÖR!

3 kommentarer:

  1. Du får skaffa dig en egen look med din vita springare... rött schabrak, röd kavaj, eller rött kavajslag :D så känner man direkt igen er

    SvaraRadera
  2. Hmmm..... Mazing gick faktiskt oxå i Lördags... tror allt du glömde skriva det.... hon blev ju ordentligt genomriden... eller hur ;p

    SvaraRadera