söndag 21 november 2010

RÖD, tumme upp eller tumme ner?

Hej hade tänkt svarar på lite komentarer eftersom att många skrivit otroligt roligt!
Förresten så tror jag nog ett rött schabrak skulle passa ganska bra på Hurran!
Jag har lånat en bild från Chalotte Ristiniemi, http://ristiniemi.blogg.se/ :)
Märta är ju nästan samma färg som Hurricane, så det va därför jag kom på att Hurran kanske skulle passa i rött schabrak och mössa. menmen, pengar ska man ha oxå och de är inte det lättaste att fixa fram.

jaja, ganska lugn dag idag, känns som att det varit rätt så lugna dagar hitentills. Har väldigt lite prova och sånna saker, vi jobbar mest klart allting varje lektion, ganska skönt.
Sitter just och funderar hur ja ska lägga upp nästa helg!!:)
Kanske hitta på något med Natali och Emelie!!!? :) Saknar dom finaste kompisarna som finns.
-
Anna
" Du får skaffa dig en egen look med din vita springare... rött schabrak, röd kavaj, eller rött kavajslag :D så känner man direkt igen er"


SVAR: Jaaa det skulle säkert,fast jag gillar som inte röd kavaj så mycket, Jag kan tycka det är snyggt på andra men jag vill hellre ha blå kavaj eller grå/svart randig det är verkligen jättesnyggt!
___________
Ulla: Dressyrträning och vi jobbade sjukt mycket på att sätta ihop henne och jobbade mycket på bakdelen. Gick toppen bra, ska fortsätta jobba på detta hemma!
Hurran: VILA, nu fick Hurran sin allra första vilodag då hon helt stod i hagen.


Hmm..undra om jag ska köpa rött tävlingsschabrak till Hurran?
PÅ BILDEN ÄR DET CHALLE OCH MASTER MIND! :)

2 kommentarer:

  1. Det är klart att du ska hitta på nått med oss!!!!!:D<3 Saknar dig också gumman!!<3
    btw.. jag tycker inte att du ska satsa på röda saker:] Ha tieep hellre svart eller marinblått :D
    Hoppas det går bra med fölis!<3
    Vi ses på fredag babe;* Loveyaaa

    SvaraRadera
  2. åååh, Märtis så himla in hon är! Vackraste i världen:]

    SvaraRadera