onsdag 29 december 2010

bilder från FOTOMODELL DAGARNA I ÖVIK

Hejsanhoppsan, jag tänkte börja med att säga att då jag var i övik och firade jul med släkten så tog jag och Ak (Anna-Karin) några bilder på mig! Så nu bjuder jag på bilder då jag inte plattat håret!Idag har vi varit rätt slöa i början av dagen. Men efter 12 kom vi igång riktigt bra, han rida Hurran,Ulla och Cheyenne gick idag också.
______________
Ulla: Mamma red ulla och jobbade mycket flytta undan och Ulla var rätt så seg idag och hon lyssnade inte riktigt på vad mamma ville men i slutet gick hon riktigt fint. Ulla va inte ett dugg trött efter dalsjö rundan.
Hurran: Red och galopperade runt dalsjö och hon var inte ens trött eller nånting hon har blivit super bra kondition. Därimot behöver hon mera stutts och sånna saker mycket mycket mera.
Snart är det första februari tävlingen för ponny! Jag vill ha kort därifrån så KOM DIT OCH FOTA!!!!!! :D Tror att jag ska anmäla LB och LA och sattsa på felfria rundor och vara nöjd så till en början av säsongen! :) SÅ TILL ALLA SOM VILL FOTA:
Umeå Ryttar Förening 26-27 februari, tävlingen börjar förmodligen vid 9!


BILDER IFRÅN ÖVIK, se och njut!


Btw, jag plattar ju mitt hår varje dag på den här bilden hade jag inte plattat håret. Jag kan säga jag har hur lockit hår som helst. Här posade jag lite framför kameran, se och njut! kramkramJW

4 kommentarer:

  1. Men ursäkta! Varför plattar du håret,,, du var ju skitsnygg!!

    SvaraRadera
  2. Håller med "Anton".. du har ju otroligt vackert hår.... ser ju ut som en fotomodell med det där håret... sluta platta säger jag bara :D

    SvaraRadera
  3. Ååå.. va stolt över dina lockar, själv har jag spikrakt hår, dötrist å går inte att göra nåt snyggt med!! Skulle GÄRNA ha dina lockar... så snyggt!!

    SvaraRadera
  4. Mer bilder på dig med lockigt hår tack..

    SvaraRadera