torsdag 30 december 2010

Eva Jonnson träning sen polareeee!!

Hejsanhoppsan, jag det kommer bli en konstig och sen uppdatering efter Eva jonsson träningen eftersom att jag ska sova över hos ett par polare på haga. Vi skulle först vara på Ersboda men tyvärr gick det inte hos henne. Så senare drar jag till festen hos emelie på haga! :)

Dagen började med att jag tog kvart över 9 bussen in till mammas jobb och sedan städade jag där och tog sedan 12 bussen hem, sedan tog jag in alla hästar och kollade till dom sedan gjorde jag iordning Hurran. Sen bärde det av till eva jonsson träningen på hippo. Gick verkligen jätte bra! Hurran blir bara finare och finare, känns jätte skönt att jag har hittat en häst jag kan lita på i alla lägen. Jag gör allt för henne min underbaraste hurran!

Nu sitter jag här och fixar mig, ska till Emelie och alla på haga nu men vi hörs, kramkramJW!
___________
Ulla: vila,
Hurran: Träningen gick faktiskt as bra! ingen film eller bilder tyvärr, vi jobbade mycket på att typ flytta undan för skänkeln. Vilket är ett toppen jobb för hurran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar