måndag 3 januari 2011

LOCKIGT HÅR....tummen ner!

Hejsanhoppsan, roligt att så många tycker jag är fin i lockigt hår! Tyvärr så HATAR jag det själv, alltid i vägen, alltid upp mot ansiktet och håret spretar åt alla jävla håll samtidigt!
Dessutom så tycker flest killar om tjejer med rakt(a) och jag tkr själv att man ser mer fixad ut om man har platthår känns det som.
Det är dessutom mycket lätt skött med platthår, tänk och vakna upp med platthår, det är väl min framtida DRÖM!! btw,är det någon som vet om RAK PERMANENTA är värt dom 2000kr som det kostar? :) Tänkte bjuda på lite bilder på mig själv i detta inlägg faktiskt men tyvärr hittar jag inga i lockigt hår! hehe.. dom är på gamla datorns USBminne.
Så nu bjuder jag på en gammla tävlingsbilder som betyder väldigt mycket för mig! (L)
Förresten så fick fölis en promenad idag! Det tyckte han var mycket mysigt och roligt hihi.
Sen svarar jag på komentarerna imorgon kväll om jag hinner, Ska till stan imorn och se bio och ska kliva upp kl 6 och hinna rida Ulla och Hurran innan bussen till stan gå vid 2.
Så håll utkik då ;)
________________
Hurran: Hurran fick sin första lediga vilo dag idag på ett tag, eftersom att jag tänker spara på henne litegrann nu tills alla tävlingarna drar igång och bara hålla henne där hon är kan hon iaf få vila 1gång veckan!
Ulla: For en sväng med henne vid berg, 1h rid tur och galopperade i sakta galopp i 25min och det rann ganska mycket svett mellan ullas bakben då vi var hemma i stallet. Hon känndes fin idag, provade att rida i en annan sadel som egentligen inte sitter perfekt men den sitter någolunda bra, därför att då jag ska jobba med dressyr med Ulla är det så svårt med den stora sadeln för min rumpa är inte riktgit så stor!! :) Så då glider jag omkring, bättre med mazings lilla sadel.
Stretschade (stavning?) ulla sedan släppte jag ut henne igen! :)
JENNIFER & AMAZING GRACE
Bilderna: Jaaaa, där var man inte stor inte. Tror det var min första 1m bana på dom därbilderna. Dom debuterade jag på Sävars hopptävling som hade några sommrar sedan.
Mazing, (Amazing Grace) är grymt saknad tävlingshäst på tävlingsbanorna!
För er som undrar är hon pensionerad, vilket betyder att Mazing tävlas inte längre p.g.a av åldern. Hon är nu hela 25år och fortfarande lika pigg! Himmel gumman, saknar dig!
kramkramJW
BTW, vart har flash-me tagit vägen på tävlingar? ;(((((((

2 kommentarer:

  1. Vem har sagt att killar gillar rakt hår?????

    SvaraRadera
  2. Din "man" Andreas får mer och mer lockigt hår och även han funderar på rakpermanent. Han HATAR verkligen sina lockar - som såklart ALLA andra tycker är jättesöta!!!

    /ÅSA

    SvaraRadera