onsdag 5 januari 2011

STAN!

Hejsanhopp varit i stan idag och träffat underbara människor, gjort bort städningen på mammas jobb och sedan kommit hem käkat en snabb middag och sedan bärde det av ut på byn och träffade mina gamla klasskompisar som jag har kännt i 9år. Vi hade så galet grymt kul!
Så mycket skratt på några få sekundér sedan men folk man känner så väl var väldigt länge sedan! Vi hade alltså filmkväll hos gabriel i strand, såg 2 filmer, Kick Ass & Mirrors 2.
Svar på komentar "Ante": Men det känns som att dom flesta killar tycker om tjejer med platt hår, mycket sminkade och långt löshår nuförtiden....
Riktigt bra filmer båda två och mycket skratt delades med vännerna! NI ÄR GULDVÄRDA.
Hinner inte skriva så mycket mer nu för är grymt trött och klockan är 01:44, fick inte så jätte mycket sömn igår natt om man jämnför hur mkt jag varit uppe dom senaste dagarna.
Hahaha ska länka några jäkligt roliga scener på youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=RE45r-aT_iE&NR=1
________
Ulla: Ulla fick gå en mindre runda idag eftersom att hon hade tramsåret av brodden och jag visste inte om det skulle börja blöda eller hur det skulle bli. Skrittade först en sväng bara runt på gårdsplan och inge blod kom så jag for ut och red och inga blod kom då heller så det hade läkt jätte bra! Hon gick betydligt ännu bättre än vad hon gick igår.
Hobbade med att Ulla hela tiden smyg ökar då man långgalopperar. Hon lyssnade väldigt bra i slutet, galopperade i sammanlagt 20min. Mycket svett blev det mellan hennes bakdel...SUPER BRA!
Hurran: Red Hurran på gårdsplanen allmänt dressyrpass innan hoppträningen imorn!

Hon gjorde mycket bra ifrån sig och jag hoppas att det kmr gå bra på eva jonsson träningen imorn! :)

GAMLA TÄVLINGSBILDER
grå: Amazing Grace
svart: Ascalischa


Hurrans "DAGENS OUTFIT" !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar