torsdag 6 januari 2011

He's a pirate (radio edit) - Scotty

hejsanhoppsan, till en början ska jag börja med att säga att Pirate låten(rubriken) är totalt bäst!
Otroligt, hittade den nyss på spotify. GUUUUUUUUUUUD, äkta slappna av låt och den påminner mig och alla ärevarv jag gjort på tävlingar.
Ska sen ocskå säga att nu i detta inlägg lovar jag att alla komentarer ska svaras på! Så läs längst ner om ni är sugen på åh veta vad jag svarat ;))

______________
Ulla: Travade några varv runt byn, galopperade lite grann i uppförsbacke så hon fick jobba med ryggen och sedan jobbade ja mycket på att flytta undan för ena sidan har hon mycket svårare för än den andra. Hon kändes pigg och framme idag! :)
Hurran: Galopperade runt berget och hon kämpade på bra Hurran! Vägen runt berget är mycket längre än dalsjö, brukar ta och träna upp hästarna på att kunna galoppera runt hela dalsjö rundan och när dom orkar och har kondition för det går jag några trappsteg upp och kör runt berget istället.
En mycket mycket tuff tur idag för hurran, galoppera i 35min i streck! Hon gjorde det bra och blev inte lite flåsig som jag trodde, men svettig mellan bakbenen vart hon allt!!!
Hon var toppen glad och arbetade på idag, måste dock träna mer på att lösgöra henne sidorna, det har både hon och jag väldigt svårt för.

SVAR PÅ KOMENTARER
Anton;
Men ursäkta! varför plattar du håret?,,,du var ju skitsnygg!!
SVAR: hihih, tack! Jag plattar håret för att jag tycker inte lockigt hår är snyggt på mig. Älskar då mitt hår är rakt och bara ligger så fint mot axlarna och inte som det gör då det är lockigt och det känns som att håret är överallt. PLATT SKA DET VA ;D
Johanna;
Håller med "Anton".. du har ju otroligt vackert hår.... ser ju ut som en fotomodell med det där håret... sluta platta säger jag bara :D
SVAR: hehehe, jadu johanna! Alla har ju olika smaker och jag kan verkligen inte förstå hur mitt hur kan vara snyggt?! För mig själv så är det bara ivägen hela tiden då jag inte har det plattat! :)
Anonym
Ååå.. va stolt över dina lockar, själv har jag spikrakt hår, dötrist å går inte att göra nåt snyggt med!! Skulle GÄRNA ha dina lockar... så snyggt!!
SVAR: Det är super duper lungt!!! Jag kan gärna byta så du får mina lockar om det bara gick!!!
Ante
Mer bilder på dig med lockigt hår tack..
SVAR: hahaha ;p nejnejnejnej! Urschhhhhhh ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar