fredag 7 januari 2011

FREDAG...lördag...SÖNDAG

Hejsanhoppsan, sitter nu en fredag kväll hos pappa och är med lillebror! Underbart! :)
Pappa har ju faktiskt skaffat internet och att vi kan ladda hem filmer från pappas dator, super duper bra! Sitter nu i mitt rum och skriver medans lillebrorsan leker med Texas.
UNDER HELGEN BLIR DET VILA FÖR HÄSTARNA EFTERSOM ATT JAG DRAR TILL PAPPA!
Imorgon (LÖRDAG) ska jag följa med Sebbe och Pappa på hockey för sebbe ska spela 5st matcher i lycksele. Kanske ska passa på att träffa Lucas då också, skulle vara kul!! :)
Men vi får se, vi ska stiga upp vd 7, SUCK..... ville ha sovmorgon men nej! Vi blir hela dagen i lycksele och på kvällen ska vi mysa och se film hemma hos självaste pappa med lite chips och sånna saker. Sen blir det att se film på min dator hela natten förmodligen! :D
Iövermorgon kommer Olivia till mig hos pappa och vi ska se film på min dator, ska bli fett med mys gumman! Vad så himmla länge sedan jag verkligen var med oliva.

Förresten måste jag säga att hela nästan vecka är planerad och klar. kramkramJW
__________
Ulla: Skrittade/travade och tog 1galopp i berg, red rätt så långt TROTS snöstormen, hade cheyenne på släp och hon skötte sig väldigt bra. Ulla var ganska okoncentrerad men hon gjorde ett bra jobb. Red i kanske 45min.
Hurran: vilade,pga att jag inte skulle ha hunnit med stan bussen.



LIGGER NU 1:A I SERIEN, bra jobbat AIK!

3 kommentarer:

  1. Kan bara meddela att super morsan har ridit Hurran på lördag,, ett 40 minuters pass, så det så :)

    SvaraRadera
  2. SAIK ligger inte 1a längre!!;D ÄGD älskling<3

    SvaraRadera
  3. sv; haha tack så jätte mycket!!

    Jo det går bara fint! Rullar på och tar allting i våran egen takt helt enkelt :) Hopptävlar nästan ingenting nu då jag tycker det är "överskattat" för min del ,jag är mer mot dressyr hållet och har nästan bara tävlat dressyr nu :) ! Hur går allt för dig då? :D

    SvaraRadera