måndag 10 januari 2011

SISTA LOV DAGEN..SEN BÖRJAR ALLVARET..

Hejsanhoppsan, idag är det måndag och emelie är här!!! Vi har varit ute och ridit idag tidigare på dagen, for bara runt lilla dalsjö. Hehe.. tycker det är lite att galoppera i 20min i streck eftersom att nu på helgerna då det ej är tävlingar kommer jag galoppera runt hela Berget och det är jobbigt för dom just nu eftersom att en sån bra kondition har dom inte för då galopperar man i 1tim i streck. men det kommer jag lovar jag lovar! :)

Måste bara skriva och länka världens absolut bästa film!!!!! "Step up",
vet inte hur länge jag grät,hur många tårar som kom, hur filmen fick mig att skratta, hur jag verkligen var lycklig då jag kollade på filmen tack vare dansen, låten..ALLT. Underbart!!! :) så ett tips... SE DEN!
________
Ulla: Hon kändes stel och som en järnbit att försöka böja och mjuka upp. Ingenting fungerade riktigt, hon var inte lika pigg som hon brukar. Fick henne knappt i galopp och hon känndes inte alls lika rolig dom vanligt men sånna dagar kommer också och dom lär man ju sig av oxå så det är bara att ladda om batteriet och hoppas på bättre tider iövermorn.
Hurran: Emelie red hurran och jag tyckte det såg bra ut, Emelie är ju duktig och kan ju rida annars skulle jag aldrig sätta upp henne på Hurran eftersom att jag lagt ner så otroligt mycket jobb. Vi gaopperade runt dalsjö och E är inte riktgit van att galoppera så långt så hon lär ha tränings verk imorn ;)

-
Hittade en rolig lista förresten som jag tänkte börja skriva efter denna varej gång jag publicerar ett inlägg!!
Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

BJUDER PÅ EN BILD PÅ MIG I LOCKIGT HÅR!
urschhhhhh..

1 kommentar:

  1. Intressant blogg du har, kul att läsa ;)
    Hur gör du när du tar en häst på släp? Springer den inte iväg?
    Du får gärna visa nån bild på det, skulle uppskattas ;-)

    SvaraRadera