torsdag 16 december 2010

Svarar på komentarer!

Hej! Roligt roligt att folk komenterar och säger vad dom tycker, tyvärr kan jag inte hålla med. Tycker att bräms är liksom aldrig bra. Inte på något sätt, men det är ju ändå som du säger "Josefin Nilsson" att det gör mindre ont för dom i längden. Men tyvärr kan jag inte helt släppa tanken, kanske lite dåligt samtals ämne men jag kan diskutera i timmar om sånt.
Hade iallafall tänkt svara på lite komentare även om det inte innehåller frågor!
-
Mia Nylén
Tja.. jag har gått en liknade gymnasieskola i Jönköping. Även där var det andra djur än häst. Nu, 3år efter att jag gått ut kan jag se att jag har ganska mycket nytta av den kunskapen... hoppas att detta kan peppa dig lite. /Mia
SVAR: Ja, gud. Känner mig genast mycket mer pepp, ska tänka på det du skrivit nu och försöka klara det här nu! I 2:an väljer vi inriktning och vilket jag då kmr välja ridning.
Sedan hoppning och förhoppningsvis blir det bättre! :) tack så oerhört mycket för den komentaren! kramkramJW

Anna Franson:
Snygg skimmel
SVAR: Jag måste faktiskt erkänna att i början tyckte jag inte Hurran var särskillt snygg! Inte alls faktiskt, men nu måste jag erkänna att jag bara mer och mer älskar allting med hon! :) kramkramJW

Kattis:
Önskade att mina föräldrar kunde satsa så på mig och ge mig åtminstone EN häst.. Galet avundsjuk!!
SVAR: Jadu, det är en helt underbar men otrolig farlig sport. Kom och rid hos mig om du är så sugen? :) kramkramJW

Anynom:
Håller med Kattis... lyllo
SVAR: Ja, en sak ska ni veta som är dåligt med ridsporten i huvudtaget.
DET ÄR GALET DYRT! Jag shoppar ju inte på stan och sånna saker som andra gör.
Men vad gör man inte för dom underbara hästarna!? kramkramJW

___________________
Hurran: Eftersom att det var en otroligt snöstorm idag, då menar jag ordentligt mycket! Hästarna kom backandes upp till stallet... Iaf så tog jag Hurran och Cheyenne på släp. Gick jätte bra. Galopperade Hurran i lugn och sakta galopp och bredvid travade samtidigt Cheyenne.
Var ute och red i ungefär 30min, duktig hästar!
Cheyenne: Hon travade på fint bredvid Jag&Hurran och Cheyenne jobbade verkligen på bra med formen! :)

1 kommentar:

  1. Jo jag vet att det är dyrt.. det är därför jag inte får nån... mina föräldrar tycker jag kan hålla på med en "billigare" sport :(
    Skulle gärna rida hos dig.. men jag bor i Sundsvall. Jag skulle lätt kunna skippa shopping om jag fick rida & tävla.. önskade att mina föräldrar var som dina

    SvaraRadera