torsdag 13 januari 2011

Eva jonsson träning, ÖVNINGEN ÄR HAND RITAD PÅ PAINT!!

Hejsanhoppsan kom nyss in från stallet och ska försöka komma isäng tidigt men så lär det inte bli eftersom att klockan redan är 23.30. sååååe ;/
Menmen, träningen gick bra! Mycket bra övningar inför Hippo tävlingen, känns så otroligt skönt.
Det ända jag vet som är mitt problem vid tävlingar är min nervositet.. men ska försöka klara av den nu och bara rida i stället för att tänka på vilka som kollar osv.

Tornado"Torres" Wassermann HEHE börjar bli ganka så stor nu, snart kommer han inte ens kunna stå med stona längre! Himmel och plättar vad tiden går fort för lilla föliss!
_____________
Hurran: Hade som sagt Eva jonsson träning, gick verkligen super. Vi tränade fyr kombination som gick super duper bra med Hurran därimot faller min blick ner igen så nu måste jag jobba på den! På slutet låg den på 1m och det var inga problem. Känndes skönt inför Hippo tävlingens LA! :) Linjen med dom 3 hinderna var det svåraste. Man ville liksom hjälpa till med avståndet men vilket gjorde att hon kom fel och kom alldeles för nära och språnget blev konstigt.
Dock kom hon fel ibland men tycker det var nyttigt att från träna på högre höjd och är nöjd för alla dom gångera det gick bra... = mer än hälften av alla gångerna vi hoppade den linjen.
Sist men inte minst tränade vi på en linje med en bredoxer med sockerbitar emellan på och en trippel som var jätte bred. Hurran gick jätte bra på dom, flöt på jätte bra!
Summering nu dååe: Tycker det varit en grymt bra träning, mycket nöjd, Hurran gick mycket bra och var glad och jag var duktig och kännde mig mycket nöjd över insattsen idag!!!
Plusikanten till mig och hurran!!! tihihihihihih.


2 kommentarer: