lördag 15 januari 2011

SARYträning ikv *film från joggen i ridhuset!* [Inlägget står för FRE,LÖR]

Hejsanhoppsan, träning i djup snön igår! Guuuuuuud så himmla kul det var! Red barbacka på Ulla fick vila idag eftersom att jag hade Sari-Träning på hippo och ingen skjuss hem så det var omöjligt! Red Hurran på lunchen på skolan, så himmla bra att forslunda ligger nära Hippo, grymt jävla skönt! Sen blir det att anntingen sova i skolan eller nånting, i värsta fall kanske man kan sova hos Hurran.....? (hehe, skämt åh sido)

Ikväll var vi med på Stöcke kickoffen och pratade om hur det blir med alla tävlingar och lag och allt. Underbar kväll med vännerna och vi fick otroligt god lagad mat och efterrätt av självaste bästa MONA OCH SUSSI HAMBERG!!!!!! Bilder där nere är på all maten, guuud så gott det var!! Mycket skratt och ett gott skratt förlänger livet!
BTW: hööks katalogen har kommit!!!!!!!!!!!

En rolig video som är värld att se!
http://www.youtube.com/watch?v=1k77n8_ZfOU
______________________
Hurran: Första dagen av Sary träningen är avklarad, guuuud så annorlunda tränare!
Han var verkligen jätte bra, otroligt lugn, tror det var allra första gången för mig att inte vara nervös när man ska träna för en helt ny tränare!
Hela hans lektion var lugn och man kände att allting var hormoniskt som han gjorde. Jag gillade han verkligen otroligt mycket och han förklarade varför han gjorde som han gjorde och varför han sa som han sa osv. Underbart att hitta ngn man verkligen passar med!



Hans övningar var otroliga, fick mig att verkligen tänka efter. För vi började med att skritta i kanske 30min eller om det var mer över bommar han hade lagt ut som en valigt hopp bana fast på marken och sedan jobbade han mycket med att hästarna skulle hoppa med balans och mycket mera. Det tror jag skulle vara otroligt bra för Hurran!

BILDER FRÅN IDAG

1 kommentar: