lördag 26 februari 2011

0 DAGAR KVAR, HOPPTÄVLING

Hejsanhoppsan idag var det tävling på hippo och jag hoppade en LC och LB och det gick faktiskt riktigt bra! Det var en skön känsla att äntligen få komma ut på tävlingsbanorna och få prestera och få upp nya tankar i huvudet på vad som behövs tränas på.
_________
Ulla: Red Ulla ett ordentligt pass runt berget och hon var helt slut efter en sådan lång runda i galopp och hon var riktigt ordentligt slut och tyckte det var jätte jobbigt.
Det tog ungefär 2timmar.
Hurran: Hopptävling på Hippo!
LC - Felfria och vi hade ett bra flyt/ryhtm och vi kom på 3:e placering 2sekunder efter vinnaren. Bra jobbat gumman! Vi håller på att få till och hitta varann riktigt riktigt bra.
LB - 1 pet på sista hindret men hon var så pass framme och lyssnade mycket bra att jag är grymt nöjd över ritten ändå! Super duktig ponny och jag försökte så bra jag kunde att förbättra min ytterskänkel men behöver träna upp mer muskler i vänster benet eller vaden.
kramkramJW


1 kommentar:

  1. Ni är så grymt fina tsm!:) Finiiiiiiisaaaaar<3

    SvaraRadera