fredag 25 februari 2011

1 DAG KVAR

HEJHEJHEJHEJHEJSANHOPPSAN!!!
Egentligen skulle jag idag fara till vännäs och vara med min godegodegodevän peter men det gick väl sådär så min fredag blev en uppesittar kväll och jag såg många filmer och en av dom var Rädda Willy filmen igen och såklart då kommer det mycket tårar för att den filmen förmedlar så enormt med känslor, och som alla vet så har jag ju lite svårt att glömma en viss person men jag jobbar på det, men ska faktiskt vara med tim på lovet..saknar honom nå jävulst myckeeet! :)



Imorn är den efterlängade saken jag längtat så länge efter... jo tänk för att det är det!! :) hihi
För ni som inte fattar var det är för nånting kan jag berätta att det är Lokal/Regional Hopptävling på Hippo. TaggaTaggaTagga! :) Kom gärna dig och fota eller bara kolla? varför inte liksom? :)
Nu på kvälls kvisten ser man väl ut ungefär så här (som på bilden nedanför all text)
mjukisbyxor,en mössan, och en mjukiströja! Otroligt skönt.
Sen blir det ännu mer film och msn ikväll.. så ha ett bra liv och glöm inte att fota på mig Hippo imorgon och på söndag!!!!! :) Ha det bra allhiopa.. skriver efter tävlingen hur det gick! :)
___________
Ulla: Gick ett reält pass runt dalsjö och galopperade, körde det barbacka!
Hon var väl rätt så pigg men Ulla går bättre då hon rids kontinuerligt.. alltså ofta.
Då blir hon inte lika pigg och drar utan slappnar av och då bildar hon mer muskler. Hon var faktiskt riktigt duktig idag, turen tog väl kanske 1,5 timme.
Hurran: Fick vila idag nu och bara stå i hagen och njuta av det härligta livet som häst och vila upp sig riktigt ordentligt tills imorgon på tävlingsdagen! :)
kramkramJW

OUTFIT NU PÅ KVÄLLSKVISTEN =

1 kommentar:

  1. Sv; hej!
    Tyvärr så var det alla bilder som jag fick på er! =)
    Tack så jättemycket!
    Hoppas det gick bra för dig på akuten!

    SvaraRadera