söndag 27 februari 2011

STRUKEN PÅ LA, PGA OLYCKA

Hej, idag gick det inge vidare kan tyvärr inte skriva så mycket ska in på aktuen just nu eftersom jag och Hurran gick omkull i LB så hann aldrig hoppa LA för jag stryckte mig.
Hela dagen blev inge vidare bra för det började redan med att jag var sen så kom 5min innan ja skulle in på tävlingsbanan eftersom veterinärbesiktningen tog lite tid och då blev det stressigt.
Jaja, hoppas man lär sig någon gång!!
________
Ulla: VILA eftersom olyckan med Hurran..
Hurran: Tanken för idag var 2 klasser, LB OCH LA men uppvärming till LB var det ända som hurran gick idag eftersom att vi gick omkull på 1:a hindret inne på tävlingsbanan och efter olyckan hjälpte Linna mig av med alla saker och så..men ska åka till akuten nu eftersom morsan tvingar mig. SUCK. bilder och film kommer imorgon.
Orsaken till olyckan är att vi hoppade av alldeles för långt i obalans och tur var det att jag flög så långt som jag gjorde annars skulle jag fått Hurran över mig eller brutit nacken och dött.

2 kommentarer:

  1. Men gumman de där missa jag helt å hållet!
    hoppas det är bättre du, tänker på dig (L)//JUlia karström

    SvaraRadera