måndag 28 februari 2011

Natali gästbloggar på en måndag

Tjena nu gästbloggar jag (Natali)!:)
Nu sitter jag i skolan med Jennifer, Imorse drog jag in till sjukhuset och hälsade på Jennifer eftersom att dom gick omkull på tävlingen igår. Hon har lite småont i huvudet och på nå ställen men det är så det är!:)
Om typ 40min har vi traktorkörning och då ska Jennifer få åka med mig istället för att köra själv eftersom hon är lite snurrig i huvudet, så det är säkrast att hon åker med mig idag!:)
Jag ska typ fara hem å rida hos Jennifer någon dag den här veckan och kanske nästa vecka eftersom att hon inte får rida på två veckor:/ Inte en rolig start för Jennifer eftersom hon måste kvala till elitlaget innan Maj. Men jag vet att dom kommer klara det!!:)

Jag ska göra allt för att hjälpa henne eftersom hon är min BÄSTA vän!
Nääe nu ska vi dra på lektion!:) Ha det bäst allt folk!!:) Kom ihåg att komentera Jennifers blogg mycket!!;D Peppa henne;D<3

//Nataliiiiiii

2 kommentarer:

  1. Hahahahahh älskar min fina gästbloggning:]]Ghahahah!!!:]]Får jag gästblogga igen?:]]

    SvaraRadera
  2. Ååå va bra om du vill komma och rida lite Natta... :))

    SvaraRadera