tisdag 1 mars 2011

BILD FRÅN CRASCHEN

Jahej, som alla vet så blev det ju en olycka på hippo och en (Emelie) lyckades tydligen få det på bild också. Det ser rätt så hemskt ut, urschhhhh.
Men det är ju sånt som händer inom ridsporten, ingenting man kan styra, givetvis kan man vara försiktig men jag tycker jag har varit så väldigt noga och försiktigt med både mig och Hurran.
Det var ett underbart norrsken ikväll när dagensträning var iaf och de va jätte mysigt..!! :)
Och jag lovar jag lovar jag lovar att jag ska svara på lite komentarer! :)

__________________
Ulla: Mamma red Ulla åt mig eftersom jag har hjärnskakning, tyckte det såg ganska bra ut dock har mammisen inte lika muskler som jag ;) hehe att kunna sätta ihop Ulla mer! MEn det såg bra ut, det viktigaste är att hon rör på sig.
Hurran: Idag så är det 3dagar sedan olyckan och då tycker jag att om det inte visat sig någonting idag så är hon 99% frisk. Saker och ting kan komma sent men stora skador eller vrickningar,hältor, kommer ändå rätt så fort efter kraschen och ingen hälta, inget konstigt beteénde eller nånting. Helt normal och full speedad och glad ponnie är Hurran.

Dessutom så bestämde vi att Mia skulle komma ner och köra tömkörnings lektionen så vi tog det ibörjan lugnt och hon fick kolla igenom hurran för hon är grymt duktig och eftersom hon sätt hurran nu några gånger så vet hon på ett ungefär hur hon är.
Varken jag mamma eller Mia kunde se någonting, för säkerthetskull så lindade jag båda bakbenen i hagen. Tack så hemskt mycket för hjälpen du är toppen Mia!



BILDER FRÅN TÄVLINGEN

___________Ursch det ser fan riktigt hemskt ut! Underbaragumman

5 kommentarer:

  1. sv; jag tror jag har typ en bild eller så, kan skicka på msn när du e inne:)

    usch vad hemskt det var när ni gick omkull.. hjärtat mitt fastnade i halsgropen asså. fick värsta chocktillståndet.. varje gång någon efteråt kom lite fel på ett hinder satt jag o du vet andades in och spände mig!

    hoppas detär bra med er, läste att du blev röntgad o grejer, men hoppas vrkligen allt löser sig o är bra!
    kram

    SvaraRadera
  2. Läskigt det som hände, du måste ha blivit värsta chockad. Men tur det slutade relativt bra iaf! :) Hoppas det går bra att komma tbx nu och att ni inte blev alltför traumatiserade.

    SvaraRadera
  3. å tur i oturen att BÅDE du och Hurran klarade er helskinnade... tur jag inte var där... jag hade ju hoppas från läktaren,,, huvva så hemskt... älskar dig gumman min... Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. sv: Ja, det hade varit awesome ifall jag fick låna ett. Ska bli jävligt intressant hur hon reagerar haha!

    Vi kanske kan ses någon dag då jag är i Vännäs nu på lovet? :) <3

    SvaraRadera
  5. ser inte trevligt ut :/ tur att det gick bra i allafall ;)
    Hoppas det är bra med dig och hurran å att du snart få börja rida igen! :D

    SvaraRadera