torsdag 3 mars 2011

VARNING för långt inlägg med svar på komentarer

Tjafan, idag fick det bli en mysdag bara, red ingenting utan nyss så satt jag och mammsen åh såg filmen Step up med lite chips och en nybakad Hallon-Smulkaka + lite glass! AS GOTT!!!!!!
Förresten så lovade jag ju att jag skulle svara på lite komentarer och det hade jag tänkt göra så tar jag tag i allting och gör det!!! Men svarar på dom längst ner istället för här uppe! :)
Hare bäst kramkramJW
__________
Ulla: vila
Hurran: vila

JENNIFÄÄÄÄR SVARAR PÅ KOMENTARER

Challe
sv; jag tror jag har typ en bild eller så, kan skicka på msn när du e inne:)
usch vad hemskt det var när ni gick omkull.. hjärtat mitt fastnade i halsgropen asså. fick värsta chocktillståndet.. varje gång någon efteråt kom lite fel på ett hinder satt jag o du vet andades in och spände mig! hoppas detär bra med er, läste att du blev röntgad o grejer, men hoppas verkligen allt löser sig o är bra! kram
SVAR: Hej challeballe! jo det är faktiskt mycket bättre än vad det var precis efter.
Jaaaaaa gör det! Kommer vara innen hela veckan på msn från tis-sön! :) Blev hjärnröntgad och dom såg inga skador från avfallningen, har bara fått en stor grad av hjärnskakning. Blir lätt yr och får ont i huvudet och sedan har jag haft väldigt ont i armarna sedan nårlarna och alla slangar sedan sjukhuset. Ska snart börja rida, kmr ej hålla mig i 2veckor.. eller jaa.. vi får väl se. Kan förstå att du blev spänd och så..! Jag hoppas också att allting löser sig men det tror jag nog, är inte någon som person som skulle kunna bli rädd tror jag eller så känns det iaf. Hare bäst Challeballe underbaris! kramkramJW


Anna
Läskigt det som hände, du måste ha blivit värsta chockad. Men tur det slutade relativt bra iaf! :) Hoppas det går bra att komma tbx nu och att ni inte blev alltför traumatiserade.
SVAR: hejsanhoppsan Anna, Jo det var väldigt läskigt, har ju aldrig någonsinn fallit av på tävling. Inte ens på framhoppning eller framridning så det var lite konstig känsla. Men det var inte så konstigt att vi gick omkull, hon hoppade av så grymt långt ifrån och hade ingen som helst chans att balansera upp sig i luften innan hindret kom.


Natta
Hahahahahh älskar min fina gästbloggning:]]Ghahahah!!!:]]Får jag gästblogga igen?:]]
SVAR: Ja det är klart att du får? vi kan köra sån här en "Natali dag" typ 1dag veckan så får du blogga på mig blogg? :D skoja, nej men du måste komma till mig snart gumman och rida Ulla. KramkramJW


Natta
Ni är så grymt fina tsm!:) Finiiiiiiisaaaaar
SVAR: Hihihih, jag känner att jag känner mig så säker med Hurrangumman. Hon är underbar och allting känns så lätt, ska bli kul nu när tävlingssäsongen drar igång på riktigt då det är tävling varje helg!


Julia Karström
Men gumman de där missa jag helt å hållet!
hoppas det är bättre du, tänker på dig (L)//JUlia karström
SVAR: Jaha du såg inte kraschen? Lykost dig för ja tyckte de va nog otäckt att se på filmen! Kan ladda in en video på min blogg så får du se det ser verkligen jätte hemskt ut. Hare bäst gummsan! Du vet att jag alltid tänker på dig lite sådär JÄMT :] hihihi. kramkramJW


Pumparn/Frida
ser inte trevligt ut :/ tur att det gick bra i allafall ;)
Hoppas det är bra med dig och hurran å att du snart få börja rida igen! :D
SVAR: Tjoflöjt, det är faktiskt mycket bättre med mig! Jag hoppas verkligen jag kan få börja rida ngn gång det skulle underlätta mitt humör. Jo det ser inte trevligt ut men det gick ju bra som tur var! :) hare bäst mvh jenko!

Karin
Jag brukar läsa din blogg, måste ju ha koll på hur det går med Tindras mamma =)
Vad duktiga ni var på filmen =) Tindra är skitlik Ulla.
SVAR: Åh gud så kul att höra! Jasså, ja jag har ju inte sett Tindra så mycket mer än nån tävling men kommer inte riktigt ihåg hur hon såg ut! Skulle vara super kul om ja kunde få en bild på tindra? :) Skicka bara till min hotmail isånna fall. Går det bra för Tindra och dig då?
Skulle vara roligt att följa Ullas dotter! :) Ha det riktigt bra mvh jenko!


Petra B
Vad ni är fina tillsammans! Kul! Ulla är verkligen en fin häst!
Kram Petra som red Ulla innan hon fick lillprinsen...
SVAR: Guuuuud så roligt att höra ifrån dig, det känndes som att det var länge sedan! Ja Ulla är en otroligt fin häst och tack! Jag verkligen trivs med Ulla som storhäst! :) Roligt att höra ifrån dig som sagt. Hare bäst mvh jenko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar