tisdag 8 mars 2011

LÄNGE SEDAN

Tjaaafan! nu var det ett tag sedan bloggen skrev och hästarna reds av mig. Mamma har ju ridit Ulla några gångern med Hurran vill jag inte hon ska rida. Jag känner Hurran bättre så det känns bäst att jag rider henne.

Har varit ganska skönt att ta en paus faktiskt.. både för att få bättre humör och försöka plugga lite för någongångskull och fixa till alla problem har varit nog så skönt.
Varit några gånger i stan under lovet nu och träffat Tim,Ali, Mickaela Frohm, bästabästaJocke söderholm, bästamatte westlin,bästa laxen max,Alice,Daniella,Jessika Norberg och många många fler! Otroligt roligt har det varit! Tack så mycket för alla underbara vänner man har! Så otroligt tacksam för det behövs.
Dock så var det förjävligt länge sedan som jag träffade natta åh emelie! Mina små pözzingar!
Känns som tusen år sen även fast det bara var 1veckan sen!
Bjuder på en film från en träning som var för ett tag sedan! kramkramJW


FLIM RÅN ERIK BERGGREN HOPPTRÄNINGEN
FÖRRESTEN SÅ KOMMER ULLIS HIT IMORGON! Kulkul! :)

1 kommentar:

  1. Men VA?? "Hurran vill jag inte att hon ska rida".. Hmmm Grrr ;((( hur ska man tolka det... ;( ja.. det måste vara att du är så rädd om mamsen din... så måste det förstås vara ;)

    SvaraRadera