onsdag 9 mars 2011

En sorts kärlek♥ <- FILMEN=BÄST

ANDESCHHHHHH RING MIG DIREKT DU SER DET HÄR!!!! ;D

hejhej, dagarna rullar väl framåt och STORA jag hänger väl på antar jag. Det har varit mycket på sistonde men jao vad säger man? jag vet inte. Jag är så trött och less på att mitt huvve fortfarande är litegrann yrissss fortfarande (för att beskriva för dom människo-satans-apjävlarna som inte förstår så menar jag samma känsla som när man är bakis fast ändå inte riktigt men nästan) Jag känner att mitt hurmör är på topp idag! visst märker alla det?!?!?!??!?!?!!?!?!!!!!!!!annars då jävlar..........skoja bah! FATTARNI? SKOJA...,,,s-k-o-j-a!

Idag har varit en rätt så bra dag ändå, dagen började iaf såklart med kaka bakandet!Jag börjar tamefan bli riktigt bra på att baka denna bakelse nu, kanske för att jag gör samma varje gång men håll käften ingen bryr sig för den blir så jäkla god heheheheh!!!!!!!!!!!! ;D
Jaja nu ska jag tagga ner lite grann och berätta.
Efter kaka bakelsen som blev en ljus sockerkaka så kom Ullis, Ulrika i min klass kom förbi och hjälpte mig lite och som ett stöd då ja skulle sitta upp och rida för första gången. Gick toppenfan! Tack så mycket för hjälpen! Ikväll nu ska jag se en film som heter En sorts Kärlek! Jag hör av mig imorgon kväll och berättar om den var bra eller inte.

Förresten måste jag bara säga en sak, tiderna som står då jag puiblicerar inläggen stämmer inte! För att det är fel på min dator och min blogg så det blir helt andra tider än vad som är truueee.
Jaja, och sedan en annan sak vissa tycker jag är dåligt på att uppdatera men nu ska det bli skrivning varje kväll och bilder och filmer som vanligt.
Snart börjar allvaret...SKOLAN alltså. men hare bäst allihopa!


Ridningen kommer alltid finnas i mitt hjärta..♥
_______________
Ulla: Ulla fick bara stå idag, mamma har ridit ulla några gånger då jag inte fick rida! Tack så mkt. Ska rida hon imorgon efter asfaltvägen som kommit fram så hon får träna skelettet lite. Det blir super när asfalten nu kommit fram att skritta efter den varje dag 30min.
Hurran: Det gick super duper att sitta upp och rida! Töm körde Hurran först i 30min eller längre innan jag satte mig upp så hon är varm i kroppen då min kroppstyngd hoppar upp på ryggen hennes. Både varven i trav och galopp sen satte jag mig upp och tog lite trav i varven sedan galopperade jag upp till vägen och tillbaka.
Tornado: Jaaa, tornado var super duktig idag! Joggade med honom upp till vägen och tillbaka igen några gånger. Han har lärt sig att smacka=framåt och prooooo=sakta av/stanna
Han börjar blir riktigt duktig! Jag skulle så gärna vilja ha kvar han som hingst..ska snacka om det med morsan åh se vad hon säger.

TORNADO
född: Juli 2010
Pappa: Hiphop
Mamma: Ursinia (Ulla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar